2011. február 2., szerda

114. Mindig tudjunk újrakezdeni

Üdv kedves Olvasó!

2000. június. 18. Vasárnap.
Szentmise
   A mai misén ferences szerzetesek voltak, Páduai Szent Antalról emlékeztek meg. Legyen nekünk is erőnk véghezvinni Isten akaratát életünkben, adományait gyümölcsöztessük. Ma volt az esti misén liliomszentelés is. Ámen.

2000. június. 25. Vasárnap.
Szentmise
   Hála néked Istenem, ma én olvastam fel a szentleckét a Barátok templomában, köszönöm segítségedet, hogy oly sok ember előtt, életemben először kiállhattam a prédikálószékhez és felolvashattam.
   A prédikációt Jenő atya tartotta, elmondta, hogy mindenhol terített asztalok vannak, tele a hasunk, mégis éhezünk. Jézust keressük. Sokan csak rutinból áldoznak, de a gyónók kevesen vannak. Csak lélekben megtisztulva válhatunk Krisztusivá. Az oltári szentségben kapcsolódunk Krisztushoz és egymáshoz. Ámen.
   Este a Szentháromság téren Úrnapi körmenet volt, sokan voltak.

2000. június. 29. Csütörtök.  Szt. Péter és Szt. Pál apostolok ünnepe
Szentmise
   A mai napon Szt. Péter és Szt. Pál apostolok ünnepe van. A reggeli 7 órási misén Jávor atya beszélt róluk pár mondatot, elmondott két gondolatot. Szt. Péter az erős hitet, míg Szt. Pál a szenvedés türelmes elviselését hagyta ránk. (Még tegnap gyóntam Jávor atyánál, a következőket mondta: Olyan az életünk, mint egy katonáé. Állandóan harcolunk. Harcolunk önmagunkkal, másokkal, a világgal, bűneinkkel, sátánnal. Ne adjuk fel a harcot, küzdjünk és mindig tudjunk újrakezdeni. Jézus ad nekünk ehhez erőt.) (Mt.16, 13-19.)
Viszlát!

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése