2011. november 16., szerda

279.Minden lehetséges Istennek

Üdv kedves Olvasó!
2002.március.04.Hétfő.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett. (Én olvastam fel az Olvasmányt: 2Kir5, 1-15). 14: Beméne azért a Jordánba, és belemeríté magát abba hétszer az Isten emberének beszéde szerint, és megújult az ő teste, mint egy kis gyermek teste, és megtisztult.


2002.március.05.Kedd.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett."Emlékezzél meg Uram, irgalmasságodról."
   Tiszta szívvel térjetek vissza hozzám, mondja a mi Urunk, Istenünk, mert én jóságos és irgalmas vagyok tihozzátok.
   Intsétek meg egymást minden nap! Bocsássátok meg egymásnak vétkeiteket! Legyetek türelmes szeretettel egymás iránt, Jézus szeretete áradjon keresztül szíveteken.
   Nincs hited? Jézus szeretete gyújtson fényt benned! Gondolj Istenre: mindenható, mindentudó, szeretetteljes. Minden lehetséges Istennek!
   (Jó szándék, szülők tisztelete, házastárs tisztelete); (Szent Antal, templomunk védőszentje)
"Uram a te hajlékodban az lakhat, a te szent hegyeden az lehet, aki szeplőtelenül jár az élet útján és helyesen cselekszik."
   (Ma én olvastam fel az Olvasmányt, (6.) 3Dániel5, 34-43).



Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése