2011. november 18., péntek

281.Menjetek be a nyugalomba!

2002.március.11.Hétfő.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya prédikált. (Én olvastam fel az Olvasmányt (7.)).
"Az Úr az én világosságom, ő az én üdvösségem."
   Én vagyok a világ világossága-mondja az Úr, aki engem követ, övé lesz az élet világossága.
   Menjetek be a nyugalomba! Csak a nyugtalan szív képes keresni, vágyni a mennyei nyugalmat. Törekedjünk erre, akarjuk ezt, küzdjünk érte.
   Borús óráinkban csak Istenben bízhatunk, aki megsegít minket. Ámen.
Viszlát!


2002.március.12.Kedd.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett.
"Velünk az Úr erőssége, Jákob Istene."
Tiszta szívet teremts bennem Istenem, üdvösségedet add meg nekem újra.
"Az Úr az én pásztorom, semmiben sincs hiányom. Zöldellő mezőkön terelget, csendes vizekhez vezet."
Ámen.
Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése