2011. szeptember 26., hétfő

243. Bízzuk magunkat Krisztusra

Üdv kedves Olvasó!
2001.december.10.Hétfő
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett. Helyezzük minden szenvedésünket, fáradtságunkat, gyengeségeinket a paténára. Bízzuk magunkat Krisztusra, várjuk eljövetelét. A mai napnak és egész életünknek minden örömét és bánatát adjuk Jézusnak, bízzunk szabadításában, ámen.
(Ma én olvastam fel az Olvasmányt; Izajás 35, 1-10) (Ma gyóntam Jávor atyánál)
   Uram, Jézusom!
Engem is megpróbál ez az élet napról napra, de él bennem a vágy ebből a földi állapotból eljutni országod szépségébe, boldogságába. Amíg azonban ez bekövetkezik, segíts, hogy ez az ország elérkezzen a szívembe a maga szellemi kincseivel azáltal, hogy nekem is mondod: "Ember, bocsánatot nyertek bűneid!" Ámen.

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése