2011. szeptember 28., szerda

245.Megsegít téged mindenkor

Üdv kedves Olvasó!
2001.december.14.Péntek
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett. Allelujja, boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa, allelujja.
   Elcsüggedtél? Minden lehetségeset megpróbáltál segítségként? Fordulj a mennyei Atyához, ő megsegít téged mindenkor. Ne vitatkozzatok és ne veszekedjetek, mert ezzel veszélyeztetitek a szeretet kapcsolatot Istennel és az emberekkel. Szeretettel készítsétek az utat Isten felé más embereknek is, ámen.
   Uram, Jézusom! Milyen jó tudni, hogy a Bölcsességet művei igazolták! Szeretném, ha az én életem is egy lenne e művek közül. Kérlek, mutasd meg nekem az utat, amelyen járnom kell, és vezess, hogy igazoló műved lehessek. Ámen.
   (A mai szentmisén én olvastam fel a Szentleckét Pál apostol leveleiből; immáron ötödik alkalommal olvastam fel).


Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése