2011. július 4., hétfő

180. Megújulva új életet kezdhessünk

Üdv kedves Olvasó!
2001. április. 01. Vasárnap.
Szentmise
   Ma reggel a Barátok templomában a fél kilences diákmisén Jenő atya prédikált. Ma fekete vasárnap van és ekkor sok helyen, ahol ez szokás, a keresztet és a képeket fekete lepellel letakarják a templomban és az asszonyok, lányok és mindenki feketébe öltözik. Pál apostol mondása: Feledem, ami mögöttem van és az előttem lévő után rugaszkodom. Mi is feledjük el a múltat, hibáinkat. Ne fedjük el, hanem rakjuk le Jézushoz és megújult erővel induljunk egy szebb élet felé. Ne rágódjunk az elmúlt dolgokon, emlékeken, bűnökön, ne ragaszkodjunk rossz szokásokhoz, tárgyakhoz. Mindent feledjünk, ami mögöttünk van, adjuk át Jézusnak és kérjük segítségét, oltalmát, hogy vele megerősödve és felbátorodva, tiszta szívvel az Ő szeretetében, testben és lélekben, szellemben megerősödve, megújulva új életet kezdhessünk. Ámen.

2001. április.02. Hétfő.
Szentmise
   Én vagyok a világ világossága, aki engem követ, az nem jár sötétségben és az övé lesz az élet világossága, mondja az Úr.”

2001. április. 03. Kedd.
Szentmise
„Uram, hallgasd meg könyörgésemet és kiáltásom jusson el hozzád.” Isten igéje a mag, Krisztus a magvető, örök élete van annak, aki rátalál.
   Jávor atya prédikált is egy kicsit. Mindenben adjunk hálát. Mindenben áldás van, ami Isten szeretetteljes kezéből származik. Minden a javunkra szolgál, mégha olykor nehéz is elviselni. Mindenért tanuljunk meg hálát adni, ámen.
„Fölemeltek engem és én mindenkit magamhoz vonzok.”


2001. április. 05. Csütörtök.
Szentmise
   „Sohasem felejti el Isten az Ő szövetségét.” Bár hallgatnának ma minden szavadra, népem ne légy kemény szívű. Aki megtartja tanításomat, nem hal meg örökre.
   A mai szentmisén Jávor atya prédikált is egy kicsit. Elmondta, hogy vigyük az oltárra áldozatunkat. Gyengeségeinket, hibáinkat, bűneinket, problémáinkat, sikert, fájdalmat, honfitársainkat, családunkat, örömöt és bánatot. Mindent ajánljunk fel Istennek, hogy az Ő áldása legyen rajta, ámen.

2001. április. 06. Péntek.
Szentmise
   Köszöntelek szép mai nap! Tegyetek jót minden emberrel. Minden elvész, csak a jó cselekedetek és szavak maradnak meg az örök életre, ámen.
Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése