2011. július 13., szerda

187. Megbocsájtás és egymás segítése

Üdv kedves Olvasó!
2001. június. 05. Kedd.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya prédikált. Köszöntelek szép mai nap. Gondoljunk arra, hogy ma reggel sok helyen mutatnak be az egész világon szentmise áldozatot. Egyesüljünk lélekben ezekkel az emberekkel és így kerüljünk közelebb egymáshoz és Istenhez. Nagyon fontos, hogy a családokban a szeretet uralkodjék és az emberek között is. Csak embertársainkon keresztül ismerhetjük meg Jézust és kerülhetünk hozzá közelebb. Nagyon fontos a megbocsájtás és egymás segítése is. Ámen.
   „Menjetek el az egész világra és hirdessétek az evangéliumot minden teremtménynek.”
Allelujja, így szól az Úr: Én vagyok a jó pásztor, ismerem enyéimet és ők is ismernek engem, allelujja.
   Én vagyok az igaz szőlőtő, mondja az Úr, ti pedig a szőlővesszők. Aki énbennem van és én őbenne, az bő termést hoz.

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése