2011. július 21., csütörtök

194. Új ez a nap

Üdv kedves Olvasó!
2001. augusztus. 06. Hétfő.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett.
„Király az Úr, legfönségesebb az egész világon.”
Allelujja, ez az én szeretett Fiam, akiben kedvem telik, őt hallgassátok, allelujja.
   Próbáljuk meg magunkat. A beszéd, magatartás és a cselekedet fontos. Ha ismerjük gyengeségeinket, csak úgy tudjuk megítélni embertársainkat.
   Köszöntelek mai szép nap. Új ez a nap. Minden Isten fölségét dícséri.
„Amint megjelenik köztünk Jézus, hasonlóak leszünk hozzá, úgy látjuk majd, amint van.”


2001. augusztus. 09. Csütörtök.
Szentmise
   Reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett.
„Allelujja, ragyogtasd szolgádra arcodat és taníts meg igazságodra Uram, allelujja.”
   Köszöntelek mai szép nap. Köszönöm Neked Istenem a modern technika vívmányait, a televíziót, telefont, közlekedési eszközöket és nehéz lenne felsorolni, hogy még mi mindent, amivel megkönnyítetted az emberek közötti kommunikációt. A mai prédikációban az is elhangzott, hogy bocsássunk meg tizta szívből embertársainknak, szeressük ellenségeinket is és akkor a jó Isten is megbocsájtja a mi bűneinket, ámen.
   „Így szól az Úr, íme az égből szállott kenyér, aki ebből eszik, nem hal meg örökre.”


2001. augusztus. 10. Péntek.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett.
„Boldog az az ember, aki az Urat féli.”
Allelujja, az Úr mondja: Én vagyok a világ világossága, aki engem követ, azé lesz az élet világossága.
   Szokásunk szerint kedves testvérek Krisztusban, köszöntsük a mai szép napot- kezdte Jávor atya a prédikációját. Dícsérjük az Urat az eucharisztiában, amit oly sok helyen mutatnak be ma ebben az időpontban a világon. Jézus feláldozta magát értünk az oltáron. A filippiekhez írt levélben elhangzik, hogy vegyük magunkra a munka terhét, legyünk Jézusnak jó vitézei. Nem csupán a cselekvésben, hanem inkább a szenvedésben nyilvánul meg szeretete, s majd bőséges aratás vár ránk a mennyországban. Ő is szenvedése által váltotta meg a világot, s szüksége van azokra az emberekre, harcosokra, akik szenvedésükkel veszik ki részüket a világból, ámen.
   „Aki az én szolgám, az kövessen engem és ahol én vagyok, ott van az én szolgám is.”


2001. augusztus. 11. Szombat.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett.
„Allelujja, boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa, allelujja.”
   Köszöntelek mai szép nap, dícsérlek Uram Istenem!
Ne ítéljetek, hogy ne ítéltessetek!
Íme itt jön a vőlegény, jöjjetek az Úr Krisztus elé!
Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése