2011. július 15., péntek

189. Utaidat mutasd meg nekem!

Üdv kedves Olvasó!
2001. június. 11. Hétfő.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya prédikált. Köszöntelek csodálatos mai nap, mindig közelebb kerülök hozzád édes Istenem. Mindent köszönök, amit adsz nekem és mindent köszönök, amit nem adsz meg nekem. Ámen.
   „Utaidat mutasd meg nekem, Uram Istenem!”


2001. június. 12. Kedd.
Szentmise
   „Ragyogtasd rám arcodat szüntelenül Uram.”
Allelujja, úgy világítson a ti világosságotok az emberek előtt, hogy lássák a ti jó cselekedeteiteket és dicsőítsék a mennyei Atyát, allelujja.
   „Megfeledkezhet csecsemőjéről az asszony, én akkor sem feledkezem meg rólatok, mondja az Úr.”
   A mai szentmisén reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya prédikált. Köszöntelek szép mai nap, add Uram, hogy szívem egyesülhessen a Te szíveddel, mutasd meg szándékaidat életemben és feladatomat. Ámen.
   Tiszteljük szüleinket és törekedjünk a szeretetre családunkban és munkahelyünkön egyaránt.


2001. június. 13. Szerda.  Páduai Szent Antal
Szentmise
   „Irgalmasságodat szüntelen éneklem majd Uram.”
Köszöntelek szép mai nap. Legyen boldog ez a mai nap.
   „Allelujja, azért jöttem, hogy örömhírt vigyek a szegényeknek és szolgáljak benneteket, allelujja.”
Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése