2011. augusztus 25., csütörtök

221. Legyetek bőkezűek

Üdv kedves Olvasó!
2001. október. 12. Péntek.
Szentmise
   Ma reggel 7 órakor a Barátok templomában Jávor atya misézett. Mai szentmise áldozatot élő szülőkért és élő testvérekért mutatjuk be. Kérjük a Szent Családot, hogy imádkozzanak a családokért.
„Tiszteld apádat és anyádat, hogy boldog és hosszúéletű légy a Földön.”
„Igazságban ítéli meg Isten az egész világot.”
Alleluja, hirdetem az egész világon, ha fölemelnek engem, mindenkit magamhoz vonzok, alleluja.
   Köszöntelek mai szép nap október tizenkettedikén pénteken. Köszöntelek Istenem, hogy újra és újra folytatod bennem teremtésed örökkévalóságát. Add, hogy szívem egyesüljön szíveddel a szeretetben mindenekkel és mindenkivel. Vezess engem feléd tartó menetelemben, nyilatkoztasd ki szándékaidat nekem és nyisd meg a kapukat előttem. Azt mondod a nyitott kapunál: Lépj be! Munka vár rád, amit el kell végezned. Mindenkinek van küldetése az életben. Várjon rád akár szenvedés is, el kell fogadnod. Köszönet neked Istenem a mai szép napért, bármit is tartogat számomra. Köszönet a mai napért, köszönet, köszönet és köszönet, ámen.
   Szentírási idézet: Ne mondjatok ellent felebarátotoknak, ha felkeres benneteket. Ne küldjétek el, azt mondván nincsen nálatok, amit kér, holott adhatnátok neki. Legyetek bőkezűek, ne szalasszatok el egyetlen alkalmat sem, amikor adhattok, mert bőséges jutalmatok lesz a mennyekben. Amikor Jézus köztünk volt, ő is szolgált bennünket és megajándékozott szeretetével, ámen.
„Akik teljesítik Atyám akaratát, elnyerik az örök élet koronáját, mondja az Úr.”

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése