2012. július 15., vasárnap

472.Effeta!

Üdv kedves Olvasó!
2009.szeptember.06.Vasárnap.
Szentmise
   (Mk 7, 31-37.)"Effeta! Nyílj meg!" Mindent jól cselekedett; a süketeknek visszaadta hallásukat, és szóra bírta a némákat!"
   "Jöjj Szentlélek, Úristen. Jöjj, és erősíts meg mindennapi feladatainkban. Jöjj, és vezess minket, hogy meglássuk, és megtegyük az Isten akaratát. Jöjj, és formálj bennünket. A Szentlélek segítségében bízva kezdjük el az új munkaévet. Jézus elé állunk, szavára akarunk figyelni, és vele akarjuk járni életutunkat.
   Értsük meg végre, az igazi tökéletesség nem egyéb, mint az Isten és felebarátunk iránti szeretet.
   A beteggel mindig együttérzett Jézus, mi sem tagadhatjuk meg a segítő együttérzésünket tőlük. A világban csak akkor járunk nyitott szemmel, ha a beteg és a szenvedő embert is meglátjuk. Ekkor nyílunk meg Isten felé.
(Ezen a vasárnapon sem voltam a Barátok templomában. Vodicán volt egyébként búcsú. Ezt a jegyzetet az MKR aznapi prédikációja alapján készítettem. Lejegyezve:2009.október 15. 18:54)


2009.szeptember.13.Vasárnap.
Szentmise
(Mk 8, 27-35.) "És ti kinek tartatok engem?" "Te vagy a Krisztus." "Aki utánam akar jönni, tagadja meg önmagát, vegye föl keresztjét és kövessen engem. Mert aki meg akarja menteni életét, elveszíti azt, aki pedig elveszíti életét énértem és az evangéliumért, megmenti azt."
(Lejegyezve:október.16.2009.)
Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése